Hva har jeg gjort i dag da?

Ikke spesielt mye, for å være helt ærlig, men jeg har passert en viktig milepæl. Jeg har fjernet dusjbandasjene over inngangssårene etter operasjonen for godt. Har hatt på løse klær og holdt meg hjemme i dag så ingenting har gnagd, men håper på å klare meg uten plaster fremover også.

Ellers har jeg ryddet på plass litt nyvasket tøy og lagd suppe på rester fra i går. Sist, men ikke minst har jeg sjekket e-post for å være ajour med klinikken. Der var det bare en melding fra koordinator som sa at legen skulle se på resultatet fra sukkerbelastningsprøven og gi meg tilbakemelding senere.

Resten av dagen har jeg stort sett brukt til å se en dokumentarserie på Netflix om forsvinningen av Madeleine McCann. Jeg var på ferie i nærheten bare to måneder etterpå og husker godt alle overskriftene i avisene, men det var flere detaljer jeg ikke hadde fått med meg som kom fram her. Ikke at jeg er såååå interessert, men det har vært fint tidsfordriv. Noen ganger trenger jeg bare å se på noe for å roe meg ned og få tankene over på noe annet. Alt for å unngå å havne inn i tankekjør igjen.

Denne uken vil bli tiltagende travel etterhvert, med flere viktige avtaler utover, så det gjorde litt godt å kunne starte med å samle seg først. Jeg kjenner at jeg er ganske trett i hodet etter alt som har skjedd på kort tid de siste ukene. Det skjer mye tankevirksomhet mellom slagene, og det kan være utmattende nok i seg selv.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg