Godt nyttår! (skulle vært publisert 5. januar)

Forhåpentligvis er bunnen allerede nådd, og da kan det bare gå oppover fra nå av. For det verste er allerede skjedd.

Det ble ikke så mye mere drikking på meg i julen, men jeg gikk det nye året i møte med høy champagnefaktor og hadde en helt ok feiring, alt tatt i betraktning.

Etter at jeg kom tilbake fra det store utland, har det blitt litt ulike familiebesøk, så jeg er ennå ikke kommet tilbake til hverdagen på godt og vondt. Har derfor heller ikke vært noe mer i kontakt med de ulike fertilitetsbehandlerne mine.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg