Første innlegg på ny plattform

Jeg er ikke særlig teknisk anlagt, og når jeg møysommelig endelig har lært meg å beherske de viktigste verktøyene et sted, er det siste jeg vil at noen skal endre på hele opplegget. For jeg syns virkelig ikke at det er gøy å finne ut av dette. Det ville vært stress til vanlig, men i min tåkehjernetilstand føles det umiddelbart som nesten uoverkommelig.

Men nå har jeg iallfall endelig greid å logge meg på med nytt passord – riktignok etter mye om og men, he, he. Neste steg blir om jeg klarer å poste dette innlegget. Wish me luck!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg