Dagen etter nedreguleringen

I dag har som ventet ikke vært den beste i år. Etter å ha sovet lenge i en slags komalignende tilstand, var jeg likevel helt utslått da jeg endelig våknet. Kroppen ville ingenting, og alt føltes bare feil.

Etterhvert steg også stressnivået flere hakk, og jeg merket at frustrasjonsterskelen var ekstremt lav. Men, men, jeg vet jo hva det kommer av, og jeg har i det minste greid å huske å bytte østrogenplaster i kveld.

Nå taster jeg så mye feil her at det blir altfor anstrengende å fortsette å skrive, så jeg får heller fortsette en annen gang. Kan bare fort fortelle at dagens høydepunkt var filmen “Butleren” som jeg lenge hadde hørt gjetord om, men aldri sett selv. Fin adspredelse på en dag med laber stemning.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg