2. pinsedag

Jeg fikk heldigvis rett: Etter en god natts søvn der det ikke ble spart på sovemidler, våknet jeg uthvilt, og plutselig så livet mye lysere ut med en gang. Merkelig det der, men søvn har virkelig mye å si for humøret mitt. Det har det alltid hatt, men nå som sinnet mitt er litt skjørere enn ellers, betyr en god natts søvn mer enn noen gang før. Det skal dessverre ikke så mye til for å få meg ut av likevekt.

Som sagt, dagen startet godt og jeg fikk endelig unnagjort et stykke papirarbeid jeg har gått og grudd meg til hele helgen. Sånn sett kanskje dumt å utsette det, men jeg er redd jeg ikke hadde taklet det så godt uten å være uthvilt, så det var nok likevel best å vente til jeg hadde mer å gå på.

I dag ble det også skikkelig søndagsmiddag med stekt kylling i ovnen, nam, nam. Det var jo tross alt pinsehelg, og pølser to dager på rad hadde vært litt traurig.

For øvrig hadde vel ikke dagen vært komplett uten en aldri så liten nesten-fadese. Denne gangen var det ikke tøfler istedenfor sko på ute som var problemet, men håndkrem istedenfor tannkrem på tannbørsten … Er det mulig?!

Nå kjenner jeg meg trøtt i hodet, men det gjør ikke så mye, for nå er det kveld og jeg har tross alt fått gjort det viktigste. En liten tur ut i solen ble det også i ettermiddag, selv om det bare var for å handle på den nye Brustadbua – kunne sikkert ha spart meg solfaktoren, he, he 😉

Wisting innfridde også rett før leggetid i går – nå venter jeg spent på neste episode og lurer på om ikke det blir den siste. Den ligger visst allerede ute på ViaPlay, men jeg har bare ViaFree, og det duger nok ikke, så må bare pent vente slik vi gjorde i gamle dager.

I morgen skal jeg på ny ultralydundersøkelse. Den skulle egentlig vært i overimorgen, men det passet ikke så godt for gynekologen min, og klinikken har sagt det er greit. Blir spennende å se om endometriet har økt eller minsket siden forrige måling. Når man tilsetter progesteron, kan det visstnok gå begge veier med tykkelsen. Uansett skal progesteron gjøre livmoren mer mottakelig for et befruktet egg <3

Nå venter en ny dobbeltepisode av Bonusfamilien på nrk.no – akkurat passe avslappende underholdning 🙂 Fikser ikke så godt serier med for mye spenning, død og elendighet for tiden, og da er Bonusfamilien et herlig avbrekk.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg