Nytt prøvesvar

Pregnant Beauty
Licensed from: DeborahKolb / yayimages.com

 

Svaret kom tikkende inn på mobilen mens jeg var på vei hjem fra akupunktøren i dag. Hcg var nå godt over 300, så da følger jeg skjema med en tredobling på tre dager. Er veldig lettet nå, selv om jeg ville blitt overrasket om det ikke hadde vært noen særlig stigning med de siste dagers økende symptomer. I dag har halsbrannen meldt seg også, og energinivået har ikke tatt seg nevneverdig opp, til tross for at jeg har sovet godt i natt.

Holdt på å slukne på akupunkturbenken i dag igjen. Holder i grunnen på å sovne hver gang jeg legger meg nedpå. Jeg klager ikke, er bare litt bekymret for alle gjøremålene som begynner å hope seg opp, men foreløpig er alt sånn noenlunde under kontroll. 

Men nå er det iallfall ingen tvil lenger: Jeg er definitivt gravid🙏🏻 Neste milepæl blir tidlig ultralyd om ca. tre uker😳 I mellomtiden arbeider jeg med å holde roen og ikke freake ut underveis🙄

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg