Tilbake til hverdagen

Så var det mandag igjen. Jeg lader opp til lang morgendusj med hårvask og ny runde hos akupunktøren senere i dag, mens mor gjør seg klar til å dra. Besøket er snart over for denne gang, og nå gjenstår det bare en siste hjemmelaget lunsj av middagsrestene fra i går.

Striskjorte og havrelefse er likevel ikke helt det samme på en strålende maidag som en gråtung novemberdag. I hagen ute er det rene feststemningen blant fuglene, og katten koser seg med åpne dører og vinduer. Overalt er det løfter om lysere tider, og jeg nyter det for det det er verdt. 

Ifølge klinikken min er det viktigste jeg kan gjøre framover nå å finne roen. Da er det godt å få litt drahjelp fra naturen, for det er jammen mye lettere sagt enn gjort. Det tror jeg alle som har drevet på med forsøk, kan skrive under på.

Denne gangen blir det ekstra avgjørende for meg siden jeg føler mer og mer på at jeg begynner å nærme meg veis ende. Skal jeg fortsette så mye lenger nå, må det tas en del nye grep, og det vet jeg ikke om jeg har nok ressurser til. Nå eller aldri blir stadig mer reelt. Da blir det desto viktigere å satse fullt og helt mens jeg ennå holder på.

Hver eneste dag fram til neste helg er allerede fylt opp med opptil tre behandlingsavtaler eller medisinske undersøkelser. Dette er definitivt ikke tiden for å overlate noe til tilfeldighetene. Det holder lenge med den uunngåelige X-faktoren som ingen av oss rår med. Wish me luck!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg