Prøvesvar fra Furst

Inspirational optimistic quote
Licensed from: balasoiu / yayimages.com

 

I dag stod jeg opp grytidlig til meg å være for å halse av gårde til blodprøvetaking før akupunkturtimen i morges. Svaret kom tikkende inn på telefonen i kveld. Hestekuren har tydeligvis gjort underverker, for senkningen var godt innenfor normalen og Crp bare såvidt forhøyet, jippi! Imidlertid var nivået av hvite blodlegemer litt for høyt, så jeg bør nok fortsatt være på vakt. Får høre hva legene sier i morgen, men jeg er i alle fall mye mer optimistisk nå.

Neste skanse blir målingen av endometriet i morgen formiddag. Om alt går som det skal, vil jeg få tildelt endelig tidspunkt for innsett allerede samme dag. Siden turistsesongen så smått har begynt i Riga nå, har det en god del å si for priser på hotell og flybilletter at jeg ikke må vente for lenge med å bestille. Hotelldirektøren ved yndlingshotellet mitt lovte meg forsåvidt mer eller mindre rabatt om jeg kontaktet ham direkte neste gang, men den avhenger nok en god del av den generelle tilgjengeligheten.

En annen god nyhet i dag er at jeg er innkalt til både rutinekontroll hos øyenlege og MR av korsryggen 9. mai, så jeg vil få det gjort i god tid før forsøket, hurra! Det er virkelig en stor lettelse, særlig MR-undersøkelsen, for den kan jeg ikke ta mens jeg ruger eller er gravid. Kunne sikkert gått til øyenlegen, men har vært redd jeg skulle få innkalling til time mens jeg var i Riga.

Endelig begynner jeg å seile i medvind igjen. La det fortsette sånn!

 

4 kommentarer
    1. Hei! Jeg har akkurat oppdaget bloggen din, og syns den er veldig bra. Lurer på hvilken klinikk det er du bruker? Er denne bedre enn Serum i Athen? Kan jeg også spørre hva som er din AMH/FSH, siden du bruker egne egg i forsøkene? Masse lykke til!

    2. Synne: Jeg er ved Ava Clinic i Riga. Er veldig vanskelig å si hvilken som er best av den og Serum i Athen. Begge har gode resultater, men er veldig forskjellige. Kort fortalt prøver Ava Clinic å bruke minst mulig medisiner, mens Serum pøser på med det meste. Serum pleier ofte å anbefales for slitere og skal være ekstra flinke på generell utredning, men om man ikke har behov for det, kan det lett bli litt for mye av det gode. Ellers er hverken amh eller fsh like statiske som man skulle tro. Min fsh var 11 i februar. Bør helst ikke være over 12. Anbefaler Frøyaklinikken for hjelp til å bedre disse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg