Hjem, kjære hjem

Jeg blør fortsatt litt etter hysteroskopi og scratching. Klinikken mente det vanligvis burde slutte senest i morgen. Har ellers veldig lite murringer og føler meg mye sprekere enn etter polyppoperasjonen for to år siden. Det eneste er at kroppen virker litt forvirret over plutselig å ha blitt satt på p-piller. Har fått utslett i ansiktet og føler meg en smule labil.

For en gangs skyld fikk jeg handlet litt mens jeg var i Riga. Turen gikk hovedsaklig til matavdelingen i 1. etasje av det finske kjøpesenteret Stockmann. Det ble litt latvisk kjøttpålegg, tsjekkiske posteier og polsk geitost, samt armensk brandy. Sistnevnte var en gave 😉

Hjemturen gikk heldigvis helt knirkefritt, men nå er jeg skikkelig trøtt. Var deilig å slippe å gå ut for å spise middag i kveld. Varmet bare opp noen rester jeg hadde stående i kjøleskapet fra 2. påskedag. Borte bra, men hjemme best!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg