Enda flere forviklinger

Thought Characters Represents Think About It And Complication 3d
Licensed from: stuartmiles / yayimages.com

 

Jeg var hos akupunktør forrige mandag og fredag. Mandag var siste dag med Provera, og da sa hun at jeg hadde “menstruasjonspuls”. På fredag var den helt borte igjen. Slik føltes det også. Pms-trykket hadde langsomt, men sikkert ebbet ut. 

Da mensen enda ikke hadde kommet i helgen, tok jeg ny kontakt med gynekolog. Han forslo å ta blodprøver for å sjekke hormonverdiene først. De indikerte at jeg nærmet meg eggløsning. Dvs. at jeg var i 1. halvdel av syklus og ikke på slutten slik jeg skulle være. Ultralyd bekreftet at jeg hadde fått enda tykkere endometrium siden sist og i tillegg en stor ledende follikkel som kunne sprekke når som helst.

Det var visst første gang legen hadde opplevd at Provera-kuren ikke hadde fungert etter hensikten, så han turte ikke å sette meg på den igjen og foreslo at jeg skulle la naturen få ordne opp selv. Nå venter jeg på tilbakemlding fra Riga.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg