På tide å nyte adventstiden?

Gorgeous female on party
Licensed from: Anna Om / yayimages.com

Har vært hos fastlegen siden sist og fått penicillin mot bihulebetennelse. Senkningen hadde heldigvis sunket med to tredjedeler, så da har jeg nok bare fått noe som går. Er visst flere som har hatt tette bihuler kombinert med muskelverk og utmattelse i høst.

Om en uke skal jeg sette meg på flyet til Riga med en venninne, men det spøker for hysteroskopien. Om jeg skal ta det i den delen av syklus som klinikken anbefaler, må jeg få mensen senest i morgen, og det spørs. Så da får det bli julemarked med gløgg og champagne istedet. Får uansett tatt de viktige blodprøvene, og hjemme venter alltids saltvannsultralyden.

Målte hcg også da jeg først var hos fastlegen forrige uke, og den var endelig nede i under 5, hurra!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg