Intravenøs behandling

æ
I dag har jeg vært og tatt intralipidbehandling. Det så sånn ut. Hele seansen tok omtrent en time. Om jeg regner med registrering, ventetid og betaling etterpå, tok det ca. halvannen time til sammen. Litt vanskelig å ta bilde uten å kunne bøye høyrearmen, he, he. Neste runde blir i Riga etter innsett og akupunktur på 17. mai. 

Det ble en fin spasertur fram og tilbake til klinikken i formiddag, selv om det gikk litt raskt for seg. Hadde som vanlig dårlig tid om morgenen. Gnagsårsesongen har begynt, så det ble litt ekstra styr i siste liten med å finne fram passende plaster til både hæl og tå og sko som ikke gnagde på samme sted som gårsdagens. Tok med paraply for sikkerhets skyld, men endte opp med å la være å slå den opp siden det bare yret.

Begynner snart å bli moden for ettermiddagslur, en ny vane jeg har lagt meg til siden jeg var gravid med tvillingene. Greier ikke å ta igjen mangel på søvn i løpet av natten så lenge jeg må holde meg våken til midnatt for å ta siste østrogendosen og deretter stå opp igjen klokka åtte for å ta neste, så da må det bli litt oppstykket og delt. Er uansett bedre enn ingenting, for ellers blir jeg så overtrøtt at jeg ikke greier å sovne i det hele tatt. Men nå må jeg først vente til jeg har fått tatt ettermiddagsdosen av østrogen (klokka fire) før jeg kan legge meg til å sove. Blir bare liggende som på nåler ellers og lytte til alarmen, så det er det ingen vits i.

I morgen starter jeg opp med babyklisterdråper, et homeøpatmiddel man visstnok kan bestille i posten fra Danmark. Navnet er vel nokså selvforklarende. Jeg tok dem for første gang ved forrige forsøk som ikke gikk bra i det hele tatt, så slik sett er det ikke så god reklame, men nå kommer jeg i alle fall til å bruke opp resten av det jeg likevel har på lager. Ingenting skal være uprøvd.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg