Når man minst venter det …

surprise
Licensed from: Ivonne Wierink / yayimages.com

 

I går morges var den der plutselig med et pang. Mensen. Nesten to månder siden sist, fikk jeg den tilbake med renter. Kan ikke huske å ha blødd så mye siden jeg var tenåring, men det er bare bra, for da renser det skikkelig opp inni der. Jeg skal jo ha en flunkende ny og tynn livmorslimhinne som skal bygges møysommelig opp igjen nå. Første østrogentabletten er allerede tatt. Måtte ha klokka på i morges for å våkne i tide, men jeg var faktisk utsovet, kryss i taket! Etter at pms-spenningene har forlatt kroppen, er nattesøvnen bokstavelig talt blitt bedre over natten.

Det ble mange e-poster til klinikken i går, og nå er også intralipidbehandlingen jeg skal ta her i Oslo bestilt. Er så utrolig lettet og glad nå!

Som en ekstrabonus rekker jeg akkurat å ta MR av knærne før turen går til Riga igjen. De er forresten blitt mye bedre etter hestekuren med Ibux som legen ga meg, men kjenner fremdeles at det murrer litt innimellom, så går på tå hev om dagen. Tør ikke ta mer Ibux nå da NSAiD-tabletter er bannlyst under forsøk, og man vet aldri hvor lenge de sitter igjen i kroppen. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg